Коли сайт готовий, залишається його увімкнути – зробити доступним у мережі. Але аби його запуск сам по собі став маркетинговою подією, варто добре підготуватися.
Перед запуском сайт важливо протестувати та перевести в режим «продакшн». Його підключають до робочого домена, завантажують на постійний хостинг, налаштовують відповідно до очікувань трафіку, в процесі переносу використовують попередньо підготовлену «заглушку» – тимчасову технічну сторінку, налаштовують індексування сайту пошуковими системами, попередньо заборонивши індексацію для технічних та дублюючих сторінок.
Після проведення усіх цих робіт, які як правило виконуються за прийнятими в компанії стандартами і розробленими чек-листами, сайт тестується у своєму реальному середовищі:
За результатами проводяться необхідні налаштування.
Щоб про сайт дізналися, варто опублікувати прес-релізи та рекламні статті і пости на ресурсах Луцька, в соцмережах та інших ресурсах, де буває цільова аудиторія. З приводу відкриття сайту бізнес часто запускає акції та спеціальні пропозиції, що приваблює користувачів до сайту з перших же дній його появи.