Налаштування Google Shopping

Google Shopping – особливий тип рекламних оголошень для просування товарів у мережі. Це тип оголошень, що спеціально створений для інтернет-магазинів.

Чим відрізняється Google Shopping від звичайної контекстної реклами

Контекстна реклама має багато переваг перед іншими видами реклами: можливість налаштовувати оголошення на регіон, наприклад, лише на відвідувачів з Луцьку, можливість обирати оптимальний режим публікації оголошень та їх вагу тощо.

Google Shopping має усі ті ж можливості, але оголошення містить не лише текст, а й фото вашого товару, актуальну ціну та деяку інформацію про товар. Користувач навіть не заходить на сайт, якщо представлена інформація його не влаштовує. Це збільшує відсоток цільової аудиторії серед відвідувачів сайту та зменшує вартість залучення кожного потенційного клієнта. Ви можете залучити на свій магазин користувачів з Луцька, яким попередньо сподобалися фото на ціна вашого товару.

Як працює Google Shopping

Для налаштування товарних оголошень використовують спеціальний сервіс  Google Merchant Center, в який завантажуються дані про магазин для керування рекламними кампаніями. Дані про товари прямо з інтернет-магазина завантажуються в рекламну кампанію і таким чином завжди актуальні в режимі реального часу.

БУДЕМО РАДІ ОБГОВОРИТИ ВАШ
ПРОЕКТ!