Контекстна реклама – це єдиний спосіб миттєво заявити про себе, якщо у вас новий сайт чи новий продукт. Єдиний мінус такого способу зв’язку зі своєю аудиторією – вартість цього способу просування. Саме тому важливо довірити цю справу професіоналам.
Від професіоналізму налаштування реклами залежить вартість залучення кожного клієнта. Наприклад, можна втратити бюджет на цілий місяць усього за кілька годин, якщо ваші клієнти у Луцьку, а реклама налаштована за замовчуванням на усю країну.
В налаштування контекстної реклами входить ряд параметрів та умов ефективності:
Багато параметрів слід тестувати та налагоджувати, навіть якщо оголошення створені та налаштовані сильними фахівцями. На ефективність може впливати багато факторів: наявність конкурентів з контекстною рекламою у Луцьку, поточна економічна ситуація, сезон тощо. Тому після запуску кампанії періодично і постійно проводять аудит її показників та працюють над покращенням результатів.