Аудит контекстної реклами

Контекстна реклама – це єдиний спосіб миттєво заявити про себе, якщо у вас новий сайт чи новий продукт. Єдиний мінус такого способу зв’язку зі своєю аудиторією – вартість цього способу просування. Саме тому важливо довірити цю справу професіоналам.

Чому контекстну рекламу важливо довірити серйозним фахівцям?

Від професіоналізму налаштування реклами залежить вартість залучення кожного клієнта. Наприклад, можна втратити бюджет на цілий місяць усього за кілька годин, якщо ваші клієнти у Луцьку, а реклама налаштована за замовчуванням на усю країну.

В налаштування контекстної реклами входить ряд параметрів та умов ефективності:

  • Привабливість тексту оголошення.
  • Перелік ключових фраз, за якими видаватиметься оголошення.
  • Відповідність змісту оголошення контенту сторінки, на яку воно веде.
  • Відповідність змісту оголошення ключовим словам, за якими знаходять рекламу.
  • Зручність і зрозумілість сторінки, на яку приходять з оголошення.
  • Час показу оголошень.
  • Вартість та схема оплати оголошення тощо.

Що перевіряють після запуску кампанії

Багато параметрів слід тестувати та налагоджувати, навіть якщо оголошення створені та налаштовані сильними фахівцями. На ефективність може впливати багато факторів: наявність конкурентів з контекстною рекламою у Луцьку, поточна економічна ситуація, сезон тощо. Тому після запуску кампанії періодично і постійно проводять аудит її показників та працюють над покращенням результатів.

Замовити аудит контекстної
реклами